Gameday

Var uppe på hallen runt 9 tiden imorse. Tanken var att vi skulle mysa runt nån halvtimma på pregame skaten men så blev de inte då det var dubbelbokat för en pee-wee turnering som pågår för fullt. Iallafall så är vi tillbaka i huset nu. Bara att samla krafterna för kvällens drabbning. Ska nog ta en promenad i det fina vår vädret! Sen är det bara att göra sig redo o som coach sa: 

"Bring your workboots and hard hats, its game night" 

Vet inte om vi redan berättat men vi har ju faktiskt tre till som bor här i huset. Minnie, Mickey och Sopie.

image123
Här är två av dem, minnie o mickey. Primmadonnan sopie håller sig utanför bild.

Kommentarer
Postat av: P-A

Hej, jag har läst eran blogg och blir bara mer och mer sugen på att fara overthere för att lira i nahl eller ushl. Man jag har lite frågor om agenter, kontakter, try-outs, sociala delen och lite andra smågrejjer. Så jag skulle bli grymmt tacksam om ni kunde svara på lite frågor jag har? Kan jag få en mailadress dit jag ställa lite frågor? Tack på förhand =)

2008-02-29 @ 22:42:41
Postat av: Anonym

[email protected]

2008-03-01 @ 05:45:57
Postat av: ida

när ska du/ni ta och komma tillbaka till lilla sverige igen då? =)

2008-03-11 @ 19:31:51
Postat av: tobias

har blitt lite ändrade planer nu när vi missar slutspel så kommer hem den 9 april redan

2008-03-11 @ 19:48:25
Postat av: hej

P-A, langa din msn//Kim

2008-04-02 @ 00:22:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback